woensdag 11 augustus 2010

Calendergirl

Kennen jullie Derrick? nee niet de politieagent, maar Derrick een zoon van Cuando van de peetooms.
Knappe goozer joh, baasje vindt mij nog steeds te jong, maar liefde op afstand mag wel zegt ze.
Maar goed, wat ik dus wilde zeggen, Derrick is genomineerd voor de Royal Canin kalender, maar hij kan nog wel wat stemmen gebruiken. Dus fans, als je naar de volgende link gaat, dan lukt het misschien.
http://www.royalcanin.nl/kalender2011/foto?id=13430

Wat ik trouwens nog wilde zeggen, ik denk, hmmmmm dat ik ook wel een kans zou maken, want al die Franzosen vinden mij nog steeds trés belle.


Psst, kom eens wat dichterbij, ja, nog dichterbij. Wisten jullie het al? Cuando en Acun hebben het met elkaar gedaan. Dus misschien, als alles goed gaat, gaan baasje en ik als we weer in Pays Bas zijn, kroamschudd'n. Joepie!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten