dinsdag 3 augustus 2010

Tantes

Het is hier een komen en gaan van allerlei tantes. Het is niet bij te benen.

Zondag zijn de tantes Gerda en Maria vertrokken. Maar die hebben nog wel eerst een "duik" in het zwembad genomen. En in zo'n niemendal-letje gezonnebaad op de ligweide. Je wilt natuurlijk wel een beetje bruin worden, toch!


Ze waren amper vertrokken of de volgende tantes dienden zich al weer aan. Tante Elma met haar dochter Karen. Tante Elma was vroeger een juf, maar volgens mij een juf die je wel voor de gek kon houden.


Ik had haar nl. lekker te pakken. Ze was met druifjes aan het eten en toen het doosje leeg was, was ik net een bliksemschicht. Weg doosje.
Graaa, graahaa, graahhaaa. Lekker puhh.



En toen die oude doos maar achter mij aan hollen en roepen:" Kyrah laag, halt, hier, voor, blijf, potverdorie".
Ze was helemaal de kluts kwijt en in paniek.
En ik maar lekker dollen en rondjes rennen: "pak me dan als je kan".
Die juf moet nog een hoop leren hoor! Vervolgens ten einde raad het baasje erbij gehaald.
Ja en wat er toen gebeurde?



In ruil voor een snoepje doe ik alles. Nou ja, bijna alles.
En tante Elma?, die lag 's avonds helemaal voor pampus in de luie stoel.
Graahaa, grraaahahaha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten