zaterdag 14 augustus 2010

Kroamschudd'n in la Garenne

Baasje was vanmorgen bezig met het inpakken van allemaal lekkers in een grote mand. "Kom op Kyrah, we gaan op kraamvisite." Ik had helemaal geen zin, want het was best wel warm. "Het is echt de moeite waard", zei het baasje. "We gaan naar Clarice en Othello.  Een alleraardigst stel, maar wel in het bezit van hele grote oren. Dus geen geheimpjes verklappen". Nu maakte ze mij toch wel echt nieuwsgierig. En ook wie heet er nu Clarice en Othello? Vast een heel sjiek stel.
Dus wij op pad met die grote mand met allemaal lekkers.
Hoe dichter wij het huis van dit alleraardigst stel naderden, hoe harder het geluid van een bel te horen was.


We gaan de hoek om en wat zie ik een EZEL!
"Dat" zegt baasje, "is dus Othello". Ik was met stomheid geslagen.
Alleraardigst stel had ze het over, had ze mij dus echt flink voor de gek gehad.
Maar het moet gezegd worden, Othello was wel een hele hippe ezel, met zijn halsketting met bel. Dat had ik nog niet eerder gezien.
Kijk, daar komt ook mamma Clarice aanlopen met de laatste uitbreiding.
Echt een snoepje om te zien.
Nu zijn jullie natuurlijk heel benieuwd hoe dit snoepje heet.
Hou je vast, hij, jaaaa het is een hij. Hij dus, luistert  naar de welluidende naam:
                                                
                                                        DON CAMILLO

Nou fans, ik blafte me een deuk, wat een naam hoe komen ze erop. Die wordt straks vast heel erg geplaagd als hij naar de ezelschool gaat. Ik had de hele weg naar huis de slappe blaf, Don Camillo, wat zielig. Maar omdat het zo'n leuk stel is, hier nog even een close upje van de laatste aanwinst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten