vrijdag 13 augustus 2010

Michelin-ster ingeleverd!

Vanmorgen hebben het baasje en ik "ons zwembad" eens goed bekeken. Baasje vond het zwaar vermoeiend om elke keer het zwembad te controleren op beestjes, algen, kikkers en weet ik wat niet nog meer.
Het zag er echt heel errrrrrrrg vies uit, groener dan groen. Dus de stop eruit en daar ging het water, tezamen met alle beestjes die zich hadden verzameld.


Ik zag zelfs watervlooien, ggggrrrrrrrr. Die wilde ik wel eens nader bekijken.
Dus heel voorzichtig ben ik dat grote mensenbad, waar zoveel ophef over gemaakt werd, ingestapt.




Ik wist niet hoe snel ik dat bad uit moest komen. Wat een viezigheid. Daar was geen eer meer aan te behalen.
Helaas zijn we nu geen 5-sterren verblijf meer.
Maar daar hebben we het volgende op gevonden.

Alle ooms en tantes die nu nog komen logeren, bieden we 's avonds de sterrenhemel aan.
Dan is het zelfs nog meer dan een 5-sterren verblijf.
En zeg nu zelf, daar kan zelfs het Hilton niet tegenop, dus Paris, kom maar op! Je mag zelfs je handtashondje meenemen, grrhaaahaaaa.
Maar weet je, ik ben wel erg blij hoor. Baasje heeft nl. de eeeehhmmmm schrikdraad verlegd. En nu is mijn speelweide een keer zo groot geworden.
Joepieeeeeeeeeeee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten