vrijdag 16 april 2010

Bonjour

Sjonge, sjonge, ik houd van autorijden, maar dit was toch wel heftig. Maar het baasje was heel tevreden over mijn gedrag. Ik word een echte wereldreiziger zei ze tegen mij.

En toen kwamen we dus aan in het franse land. Moest ik gelijk al Frans blaffen tegen de buurtjes Madeleine en George. Maar die waren heel aardig, helemaal toen George zei dat ik tres beau was. Wat dat dan ook mag betekenen.

En het huis heeft allemaal verborgen hoekjes, vond ik al heel snel een lekkere belegen muis. Baasje boos, maar ik snel als de wind er vandoor. En lekker dat die franse muis was. Ik ga nog wel weer op muizenjacht.

Baasje vond dat ik vroeg naar bed moest, omdat ik een vermoeiende reis achter de rug had. Maar ook omdat ik in weg liep. Potjandozie !!!!  Toen hoorde ik dat ze tegen Ans zei: "vieze smaak wegspoelen". En ik dan? ik had ook een vieze smaak in de mond hoor.!!!

Maar vandaag was helemaal super. Al dat groene gras met lekkere bloemetjes en genoeg ruimte om rondjes te rennen en mijn spierballen te testen.

En de franse buitenlucht is ook goed voor mijn oortjes, want baasje zegt dat ze bijna even groot zijn.
Volgens baasje, gaan ze nu in Markelo heel hard lachen!

Maar ik kan hier heel mooi samen met het baasje spelen. Er is heel veel ruimte. Dus wat heeft mijn baasje gedaan. Dezelfde stroomdraad uit Delden meegenomen en die ook hier weer aan domme paaltjes gehangen. Dus elke keer als ik mijn neus tegen de draad aan duw, krijg ik een optater. Maar omdat ik een hele slimme hond ben, blijf ik er netjes achter.
Dus baas, wie het laatst lacht, lacht het best!
Au revoir et รก demain.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten