zaterdag 3 april 2010

65 jaar

Ha, ha, ik ben nog lang geen 65 jaar en mijn baasje ook niet. Maar ik voelde me vandaag wel 65 jaar. Wat een natte bedoening. In een week tijd tot 2 keer toe dat mijn waterdichte jas echt getest wordt. Niet leuk!
Maar goed, wat hebben we vandaag gedaan? In Borne werd de bevrijding van de 2e wereldoorlog gevierd.
Baasje vond het nodig dat we daar naar toe gingen, want daar was een optocht van allerlei enge voertuigen.
(Tussen ons gezwegen, ik moest gewoon weer aan de bak).

"Daar komen ze aan", zegt tante Maria. Wat bedoelde ze nu, de regendruppels of die lawaaierige toestanden op straat. "Ja", zegt tante Gerda:" ik zie ze ook".  Oh mensen wat een pokkenherrie en dat moet ik dan ook nog leuk vinden.


Ik ga er maar even bij liggen. Die benen ken ik niet, maar ze hebben een paraplu en vond het kleurtje van de panty ook wel leuk. Kleurt leuk bij mij zwarte waxjas.




Oh, daar komt nog meer, 2-beners in gekleurde pakken en die maken zowaar muziek. La,la,la,la, gezellig hoor.


Hé, hoeeeeeee, jullie hebben je vergist, jullie hebben een rok aan.
Ze doen nergens wat op uit. Blijven van die krijsende muziek maken. Baasje zegt tegen de tantes dat ze van die muziek altijd koude rillingen krijgt.
Volgens mij willen ze gewoon onder die rokjes kijken!!!





Nou, ik wil gewoon naar huis, mijn waxjas begint te lekken, daar krijg ik koude rillingen van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten