woensdag 28 april 2010

Saai

Het is warm in la douce France (35 gr.) en niet zo veel te melden. Gisteren had het baasje een niet zo'n oké-dag. De debrousailleuse (bermmaaier) ging stuk en ik heb een hele grote plas in de kamer gedaan.
Heerlijk, wat een verlichting. Maar baasje was boos.


Baasje maakt zich ook bezorgd over mij heb ik gemerkt. Ik loop een beetje mank met mijn rechtervoorpoot. Dus probeert ze mij rustig te houden. Maar ja, ik vind het heerlijk om te spelen, ik ben immers een pup.
Lekker springen en rennen met een bal. Mij krijg je niet rustig.

Maar als ik een dutje doe, dan doe ik dat het liefst in de hal. Lekker op de plavuizen. Krijg ik een lekkere frisse kont van.





Ik heb ook een mailtje gekregen van mijn nichtje Saar. Heel gezellig. Die heeft het ook erg naar haar zin. Maar op haar eten ben ik wel een beetje jaloers.


Het lijkt wel een 5-sterrenrestaurant. Ze krijgt heel duur eten, omdat ze last heeft van haar darmpjes. Dat is natuurlijk wel zielig.

Nu ruik ik hier ook iets heel lekkers!!!
PENS............, geen tijd meer fans, ik moet naar mijn voerbak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten