woensdag 21 april 2010

Zomaar een dag in la douce France


Eerst zal ik jullie even voorstellen aan mijn franse aanbidder. Nou ja, de liefde komt maar van een kant en dat is zijn kant.
Gelukkig zit hij achter stevig gaas, want ik vind hem wel een beetje aan de robuuste kant.
Ze noemen hem Fenelle en het is een franse buldog. Wat je maar mooi vindt.

Vanmiddag ben ik met het baasje lekker de wei naast het huis ingelopen. Daar kun je je heerlijk verstoppen in het lange gras en je buik voleten met paardekeutels (oeps). Naast die wei lopen een paar hele mooie schimmels, nee joh paarden bedoel ik.


Bij buurman Bennie in Nederland kunnen de paarden dansen, maar deze kunnen heel hard rennen.
Ik dacht:" kom even op zijn paards met elkaar praten en de groeten van buurman Bennie overbrengen".


Die ene heeft nog een kus van mij op zijn neus gehad, het klikte prima tussen ons.
En ik moest de groeten terug doen aan buurman Bennie.









Hier hebben we ook een buurman en die heet George. Is ook heel aardig. Heeft vanmorgen de debrousailleuse van het baasje gemaakt.
Wat dat is? oh de bermmaaier.

Kijk, daar komt hij net aan gewandeld. Het franse leven is hier goed, dat kun je wel zien aan buurmans buik. Zijn lievelingseten is gestoofde konijn.
Nou geef mijn portie maar aan Flappie!





1 opmerking:

  1. Hoi Kyrah en baasje,

    Wat een geweldige blogs. Elke keer weer lachen. Je bent wel ontdeugend soms hoor. Kan me voorstellen dat je baasje daar niet altijd blij mee is.Ik ga nog even verder lezen. Heel veel plezier nog samen.

    Liefs van Cinsy

    BeantwoordenVerwijderen