maandag 5 april 2010

Yppieeeeeeeeeee!!!!

Vanmorgen moest ik uitgebreid toilet maken van het baasje. Ik werd gekamd, (vind ik nog niet echt super, maar ja je moet wat) en toen pakte het baasje haar fototoestel. Het zal toch niet!, oh heerlijk, ze gaat een portretfoto maken. Misschien, ja misschien gaat ze eindelijk de puppyfoto wijzigen in mijn volwassen foto, nou ja, een beetje volwassen. Het puppy-vet is er toch wel een beetje af, zeg nou zelf. En mijn oortjes, daar moeten jullie maar over oordelen.

En toen lekker naar buiten. En daar staat een verrassing op mij te wachten. Niet alleen het puppy-vet is eraf, maar het baasje had heel goed gezien dat de doggy-ride een beetje krapjes werd.
Dus heeft ze oom Herman gevraagd om een oplossing. En die is echt niet voor een gat te vangen, want kijk daar is ie dan, mijn Ferrari-rode doggy-ride.
Yoepie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten