zondag 11 april 2010

Hoog Bezoek

Het baasje was vrijdag de hele dag in de weer, met poetsen en afstoffen en weet ik wat al niet meer. En op een gegeven moment ging ook nog de koelkast openen en rook het heerlijk naar verssssssss vleesssssss. Of ik wel even wilde opzouten, want ze ging soepballetjes maken. Nou, die lust ik ook wel rauw, maar helaas, dan is er altijd nog de bench. Dus moest ik kwartier maken in de bench.
Heel gemeen!  Het rook zo lekker, mijn neus ging er van glimmen. Waar deed ze dat toch allemaal voor?

Om 19.30 uur werd er gebeld en wie kwamen er aan? MIJN LIEVELINGSOOMS ALBERT EN RENE. Joepie en ze hadden Acun meegebracht.
Kon ik eindelijk kennismaken met mijn evenbeeld. Nou, dat is echt een knappe meid, en na een tijdje ook heeeeeeel errrrrg lief.

Dus samen naar buiten en heerlijk ravotten. Eindelijk iemand van mijn eigen mooie ras, die dezelfde taal blaft en precies weet wat ik leuk vind.

      

Even snuffelen, lekker 4711 voor honden!

                                             Ikke wil ook graag vasthouden!

 
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste in het ODH-land?

Acun en ik hebben heerlijk gespeeld, maar ja de baasjes hadden honger en toen moest er zo nodig gegeten worden. En mijn baasje vond het puppy-bedtijd. Dus moesten we naar binnen.
Maar Acun en ik kregen ook wat lekkers. En toen heb ik lekker tegen haar aan gezoeseld.

En 's nachts heb ik heerlijk gedroomd van Acun en de rest van de clan. Ik ben heel nieuwsgierig of Cuando, Cassie en Djaré ook zo lief zijn. Vast wel.


Knuffelen met oom René. Het was gezellig, tot de volgende keer en oom Albert heeft mijn voetzooltjes nog tegoed, ha, ha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten