zaterdag 17 april 2010

Zonnig

Het franse klimaat bevalt me wel, vanochtend blauwe lucht en zonnetje. Dus dacht ik: "ha lekker bakken in de zon". Maar nee hoor. Baasje had andere plannen. Ik werd gelucht en mocht even heen en weer rennen met een speeltje en toen moest ik in de bench.
De dames gingen wandelen en volgens de baas was het te ver en te gevaarlijk. Het zal.

Maar ik moet zeggen, toen ik de foto's zag, dat het baasje wel gelijk had. Jeetje wat een diepte! Volgend jaar wil ik wel mee baasje en dan lekker zwemmen.

Vanmiddag mocht ik echter lekker bakken in de zon, 27 graden gaf de thermometer aan. Heerlijk, hoewel ik moet zeggen dat ik het op een gegeven moment wel erg warm had, pffffff.

Gelukkig heb ik een baasje wat gedachten kan lezen en kwam ze met een rode bak aan.
Voorzichtig ging ik met mijn welgevormde voetjes in de bak staan.

Aaaaaaah heerlijk, koud frans water. Wat een weldaad voor mijn zooltjes.
Hé baasje, het is bijna op, mag ik nog iets van dat Wellness-water? Helaas na 5 keer water bijvullen, vindt het baasje het genoeg.

Volgens mij heb ik ook al een franse vrijer, twee zelfs. Vanmiddag kwam opeens een blonde labrador over de draad springen. Die zag mij wel zitten. Maar zijn baas deed hem gauw aan een stuk ijzer met allemaal weerhaakjes. Wurgketting, zegt mijn baasje. Nou dan ben ik toch wel heel blij met mijn rode leren bandje.
En de andere franse vrijer is een franse buldog, met een blaf, zo luid als een kerkklok. Vind ik 3 keer niks.
Misschien kan het baasje de volgende keer een foto maken, kunnen jullie kennis met hem maken.

Maar jullie begrijpen vast wel dat het een indrukwekkende dag was, dus ben ik lekker in de avondzon gaan soezelen. Moet even bijkomen van alle avonturen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten