maandag 12 april 2010

Knallen!!!!!!

Mijn baasje komt met de raarste fratsen.
Kleiduiven schieten. Hoe kom je erop. Maar goed, ik werd weer in de auto geladen (vind ik tussen haakjes, heerlijk) en vervolgens reden we naar een of ander afgelegen plek bij Rietmolen.

In gedachten zag ik heerlijke duifjes, lekker vet, botjes afkluiven, vervolgens botjes begraven, een bourgondische maaltijd dus.


Wat een desillusie, niks vette duiven, stukjes oranje klei die de lucht ingeschoten worden.

Maar de kantine waar al dat schietgrage volk bij elkaar komt, dat was nog eens interessant.
Baasje doet de deur open en daar komt een grote Fisla op mij af. Die zag mij wel zitten, maar ik hem niet.
Ja leuk spelen, maar nog geen vadertje en moedertje. Doe normaal joh, ik ben nog maar 3,5 maand.

Die moest dus aan de lijn, gelukkig kon ik even rustig rondkijken en kennismaken met een hele grote fan van die Fisla.

Sanne had ik buiten al zien lopen met van die grote oordempers op.
Stond wel gaaf, zouden die mij ook zo leuk staan?




Maar goed, Sanne vond mij ook wel leuk, maar noemde mij elke keer Asta. Bleek de naam van de Fisla te zijn. Nou ze moet nog maar eens heel goed oefenen op mijn naam, misschien kom ik dan nog wel een keer buurten en een poot achterlaten.
Nu zijn jullie natuurlijk nog nieuwsgierig naar mijn reactie op al dat lawaai, want daar ging het natuurlijk om.

Nou ze maken mij de pis niet lauw, ha, ha. (sorry baas)

1 opmerking:

  1. hoi kyra wat leuk dat je het bij ons op de schietbaan leuk vond ja en wat betreft onze sanne dat wordt vast nog wel beter ze is nu eenmaal dol op grote honden dus maak je nog steeds kans al zal asta altijd haar nr 1 blijfen maar leuk dat ze toch op je blog mocht en je mag best een keer haar oorkappen lenen hoor mocht dat geknal je toch te veel worden

    liefs wendy freek sven en een kus van sanne want die kreeg ze ook van jou

    BeantwoordenVerwijderen