maandag 26 april 2010

Handjes ofwel pootjes uit de mouwen

Eerst maar eens mijn felicitaties naar mijn knappe zus Dewi, die meedeed met een echte grote hondenshow. (Als jullie daar foto's van willen zien, moet je kijken op de site van mijn peetooms.)
Wauw, dat lijkt mij ook wel wat. Volgende keer ben ik misschien ook wel van de partij. Maar baasje zegt dat ik dan nog wel heel veel moet leren. Ik ben nu nog veel te ondeugend.

Inplaats van op een show lopen, moesten we vandaag heel hard werken. Baasje moest de deuren van grange aflakken. Weg met de paarse kleur.



Nu is het weer heel mooi ossebloedrood. Baasje is helemaal tevreden, vooral toen ze ook nog aan mijn staart zag dat er iemand aan kwam.
Ze zei dat ik heel goed het erf had bewaakt. Maar de volgende keer mocht ik ook wel mijn stem gebruiken!

Toen ben ik maar verder gegaan met het verslepen van grote vaten. Ik schoot niet echt op, want ze zijn heel leuk om mee te spelen.
Je kunt er op knagen, mee rollen, weggooien.
En het kost geen drol, gratis speelgoed.


Weg met al die dure speeltjes, geef mij maar franse brocante.

Baasje moest vanmiddag weer eens zo nodig locale couleur opdoen, ofwel een bezoekje afleggen. Ze vertelde dat ze bij die mensen, hele grote jachthonden had gezien (voor de wilde zwijnen). Maar die mensen hadden ook mooie witte duiven. Toen ze vroeg of ze met wedstrijden meededen, schoot die mevrouw in de lach. Welnee, die waren voor de duivensoep en andere lekkere gerechten.
Nou zeg, ze eten echt alles, die Fransozen!!!!

1 opmerking:

  1. Mooi paars is niet lelijk. Nee rood is toch mooier hoor. Leuk stukje weer en mooie foto's.

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen