maandag 19 april 2010

Modderbad

Zondag hadden we een rustdag en gingen we zoals echte Fransen lekker picknicken.
Er werd van alles in de auto geladen. (ook voor mij), en vervolgens ging het richting de Doux.
Baasje vertelde aan Ans dat dat een rivier is en dat het zacht water betekent.
Dat klonk heel goed in mijn oortjes.

Joh. en dat was me toch een mooie rivier, maar het water stroomde wel heel snel. Dus moesten we een plekje zoeken waar het wat rustiger was.
Gaaf hoor!
Alles werd uit de auto geladen, waaronder 2 wegzakstoeltjes. Daar gingen die dames dus lekker onderuitgezakt in zitten en ik mocht aan een touw de omgeving verkennen.




En weet je, dat water was echt heel zacht, maar ook lekker modderig. Ik hoorde de dames al zeggen:" mens, wat stinkt die hond"! Nou zeg!!!

Opeens een gil, Ans sprong nog hoger dan ik. Wat bleek, ze was geschrokken van een kikker. Wat een doetje!!!!.

Maar thuisgekomen was minder leuk. De dames vonden dat ik wel erg stonk. Dus werd de waterslang op mijn slanke lijf gezet. Jasses.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten