dinsdag 20 april 2010

Zoef!!!

Gaaaaap, sorry, maar ik ben erg moe. Moest vanochtend al om 5.00 uur opstaan, want Ans ging met de trein weer naar Nederland. Niet zo maar een trein, nee, met de TGV en die gaat wel 300 km. per uur.
Ik mocht mee uitzwaaien.
Ik heb mijn ogen uitgekeken. Heel veel mensen, en de meesten met een apparaatje aan het oor. Zijn waarschijnlijk allemaal doof. Ha, ha.

Ik vond het wel jammer dat Ans wegging, want als ze 's morgens opstond, beet ik altijd even in haar lekkere dikke kuiten. En dan moest ze altijd even een gilletje slaken.

Op het station hadden ze een hele lange roltrap en toen de meute weg was, moest het baasje mij zo nodig op de roltrap zetten. Nou, dat vond ik helemaal niet leuk hoor. En omdat ik het niet leuk vond deed ze het wel 4 keer. Op en neer, op en neer. En die Fransen maar kijken. Schaamde me dood!

Toen we weer thuis waren,  heb ik het baasje geholpen met de was. Lekker aan de lakens trekken en er vandoor gaan met een theedoek.
Maar toen ik in het raam van de deur keek, schrok ik me een hoedje. Staat daar zo maar een vreemde soortgenoot. En die leek ook nog sprekend op mij.
Ik blaffen en grommen, maar die deed me gewoon na. Ik begreep er niets van. Totdat het baasje kwam kijken. Bleek ik het zelf te zijn. Dom en zwart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten