woensdag 31 maart 2010

Snipperdag

Vandaag maar eens rustig aan gedaan. Ik was nl. wat stijf in de pootjes. Ben gisteren nl. een beetje overmoedig geweest. Na de stormbaan dacht ik ook te kunnen traplopen. Baasje stond op de ladder, dus dacht ik: "kom even kijken wat er boven allemaal is". Halfweg vond ik het wel een beetje hoog, dus wilde ik heel snel naar beneden.
En inderdaad ik was heel snel beneden. Baasje was niet blij met mij.

Dus heb ik vandaag lekker gerommeld in de zandbak. Ook nog een beetje uitbuiken van gisterenavond. We waren op visite bij mijn lieve peetooms. Want weet je oom Albert was jarig.
Nee, ik ga niet vertellen hoe jong hij is geworden.
En omdat oom Albert jarig was kreeg ik een lekker botje. Heerlijk!!!

En weet je wie ook jarig was? Acun, de jongste van de clan. Dus het was extra feest! De ooms vinden dat ik op haar lijk en daar ben ik best wel trots op, want ze is heeeeeeeeeeel mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten