zondag 14 maart 2010

Met de trein

De brievenbus is toch wel heel leuk. Vandaag lag er een treinkaartje in de bus van tante Ingrid. Goede oefening voor Kyrah, had ze tegen mijn baasje gezegd.


Dus mijn doggy-ride werd in de auto geladen (baasje had de tijd verkletst, want we zouden gaan lopen) en vervolgens naar het station.
Ach nee, daar gaat de trein, net een minuut te laat. Grrrrrrrr.
Dus wachten op de volgende trein.


En de trein, nou daar is dus echt niks spannends aan. Ik heb gewoon lekker liggen knikkebollen op de maat van de treinwielen. Kadum, kadum, kadum. Gaaaap.

En al die vreemde snuiters die in en uit stappen, oh wat leuk, wat schattig. Hmmm. Zegt zo'n oude doos :
tegen mijn baasje
" wat is het voor een merk?"
Merk, ik voel me diep gekrenkt, ik ben geen auto.
Mijn baasje zegt:" het is een Ferrari". Ha, ha, had ze de oude doos mooi tuk.
Maar ik voel me wel gevleid, vergelijking met een Ferrari is niet gek, toch!

We zijn helemaal naar Zutphen gereden, en toen weer terug. En toen moest ik van mijn baasje naast de doggy-ride gaan liggen. Wat een flauwekul, net of ik daar anders van wordt. Mooi niet.

Ik ben weer lekker gaan doezelen, kadum, kadum, kadum, kadum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten