woensdag 17 maart 2010

Opstakels

Knäckebröt, Smurrebröt, Reutemeteut.
Nu weet ik het wel baasje. Rondjes lopen in de draaideur van Ikea. Hoe verzin je het.
En dan zet ze me ook nog neer bij de klantenservice.
Oh, wat leuk, wat snoezig. Allemaal potentiële klanten van Ikea die mij zo nodig vol adoratie aangapen. Zeg, ga alsjeblieft, je Zweedse gehaktballetjes kopen. Zucht, wat het baasje al niet verzint in het kader van mijn puppy-training.

Wat nu?, waar gaan we nu heen? Sportzaak?, Krijg ik mijn eigen F.C. Twente-shirt? Als dat zo is, weet ik wel wie er blij is, nl. Roy, de papa van Max en Tess. Och nee hé, ik zie het al. Het volgende opstakel is de roltrap.
Oké, daar gaan we dan, naar boven...... naar beneden...... naar boven....... naar beneden. Baasje moet altijd zo overdrijven. Ik snap het wel hoor!!!!.
Gelukkig, weer naar buiten. Oh wat een lekker luchtje, dat lijkt er beter op. Mcdonalds. Misschien hebben ze wel een lekkere hondenhamburger. Wat is dat? Baas je loopt te ver, de ingang is hier.
Baasje luistert nergens naar. Ik moet en zal mee naar een bont gevaarte waar kleine mormels spelen.
Gaaaaaaap, geestdodend hoor. In ieder geval schijnt het zonnetje.

Maar mij is niet lang rust gegund. We steken over naar de schuifdeuren van de Praxis. Ik heb nu wel door dat het vandaag geen uitje is, maar serieus bezig zijn. Daar gaan we dan, deur in, deur uit, deur in, deur uit.
Gaat dat wel goed met het mechanisme Baas? Baasje is onverstoorbaar. Ah maar nu heeft ze ook oog voor mij. Ik mag even op een grote mensenbank zitten. Pffffffff, heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten