maandag 15 maart 2010

Veters

Brrr, wat een weer vandaag.
Mijn baasje zeg:"its raining cats and dogs". Dat snap ik niet, er kwam geen enkele kat of hond uit de lucht vallen.
Maar goed ik moet nog steeds wennen aan het Nederlands. De eerste 8 weken heb ik immers
alleen maar Duits geplaudert.






Mijn baasje maakte vanmorgen weer van die gymnastiek-oefeningen. Linkerbeen omhoog, dan het rechterbeen omhoog.
Lachuuuu.

Want ik probeer altijd haar veters los te maken, die zij met veel moeite strikt als ik in de buurt ben.
En broekspijpen zijn ook leuk. Wapperen alle kanten uit. Kun je zo lekker aanhangen.


Ah daar heb je Cas, dat is nog eens leuk,
wollen sokjes. Met die veters kun je
lekker je tanden flossen.
Hoewel, hij biedt helemaal geen
tegenstand en dan vind ik er weinig
eer aan te behalen.








Ooh wat ziet mijn oog daar, die zijn enorm.
De schoenen van ome Herman.
Mmmmm, ook nog een heerlijk luchie, daar ga
ik me eens lekker mee vermaken.
Of gaat het baasje weer roet in het eten gooien!
..................grrrrrrr ik mag ook niks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten