vrijdag 19 maart 2010

Kopje onder

Het baasje had vandaag rubberen dingetjes aan de voeten. Heerlijk om in te bijten. Ben benieuwd wat ze nu weer uitgedacht heeft.
 Na een lekker ritje in de auto, komen bij een heeeeeeeeel groot water. (volgens mij groot, baasje zegt ik moet niet zo overdrijven) Het baasje loopt met mij naar de waterkant. Dat is wel heel interessant. Prachtig met alle 4 poten in het water. Dat voelt geweldig. Badder de badder. Na wat heen en weer gesnuffel, wil ik eigelijk wel wat verder in het water. Maar oooooh jeee. Ik voel niets meer onder mijn welgevormde voetjes. Ik duik zo voorover het water in. Kopje onder. Mijn oogjes en oortjes nat. Dit vind ik helemaal niet leuk. Jasses, maar baasje heeft mij heel snel te pakken en hijst mij uit het water. Even bijkomen op de kant. Maar baasje is streng en ik moet nog een keer, anders krijg ik een "trauma" zegt ze. Dus heel langzaam weer het water in. Nu pas ik wel goed op.
Maar baasje zegt dat het water te hoog is en te gevaarlijk en dat we het een ander keertje weer gaan proberen.

Na een middagdutje, gingen we 's avonds weer naar de hondenschool. Leuk hoor, er was een nieuw puppy, dus ik was niet meer de jongste.  We hebben zo verschrikkelijk gelachen. Het baasje van Bram, zo heet het puppy moest nog naar het kantoortje. Bram zette de handrem erop en zijn baasje had niet in de gaten dat de riem afging. Hij ging dus zonder Bram naar binnen. Lachuuuuuuuuu. Ik lag helemaal in een deuk. Maar het zijn allemaal zulke uitslovers, ongelooflijk. Ik ben gewoon lekker door de hal gewandeld en heb alles eens goed bekeken. En af toe even gespeeld met Bram en Prince.
Ik kan al heel goed voorkomen bij de baas. Mijnheer Hans was tevreden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten