maandag 29 maart 2010

Stormbaan

Vanmorgen was weer spannend. Ik moest nl. naar mijn persoonlijke dokter, om een spuitje te halen. En daar hoorde natuurlijk ook de weegschaal bij. Ben wel heel hard gegroeid volgens de dokter, maar helemaal volgens het boekje. En nu zijn jullie natuurlijk heel nieuwsgierig naar mijn gewicht. Dat is............. tien en een halve kilo schoon aan de haak. Goed hé!

Maar zowel het baasje als de dokter hadden het over mijn oortjes. Wat blijkt nu, het ene oor is groter als het ander, dat wordt dus geen Hollands next top model. Baasje zegt dat het niet erg is. Als ik maar lief ben. Maar, snik, ik ben wel een beetje verdrietig, weg, dromen over een glansrijke carriére, snik.


Baasje zegt, niet getreurd, dan gaan we toch voor een sportieve carrière, dus het bos in voor training. Over een heel eng hoog bruggetje, oftewel het hoge bruggetje in Twickel. "Besteet dat noch", zei buurman Bennie.
Zeker bestaat dat nog! Het baasje ging voorop en ik heel voorzichtig vanwege het gaas over het enge hoge bruggetje. Nou, dat viel heel erg mee. Zeker nadat ik er wel drie keer overheen gelopen was.
Kom op baasje, volgende oefening.

Dat was niet mis, een hele dikke boomstam en daar moest ik overheen lopen.
Heel voorzichtig balancerend liep ik over een wel honderdjaar oude boom.



Nou, ik heb het wel bekeken. Ik ga voor een sportieve carrière, misschien wel als stuntvrouw in commissaris Rex. Dat komt wel goed. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten