maandag 22 maart 2010

Maandag

Vandaag kwam ik mijn vriendinnetje Pien weer tegen. Speelt altijd heel lief met mij. Ze is ook superbeleefd, want als ik een speeltje van haar krijg zegt ze altijd:" ablieft". Ze kan nog niet zo goed praten, het is een mensenpuppy. En omdat ze altijd zo lief is, vond ik het wel goed dat ze mee mocht liften in mijn doggy-ride.
Het is wat, ze willen allemaal mee in mijn "koets".



En toen we weer terugwaren, kregen we bezoek van een "beer" van een vier-bener. Guusje, genaamd.
Ik dacht dat Guusje een mannetjes-
naam was. Mooi niet, we hadden al een tijdje met elkaar gespeeld toen ze op de rug ging liggen.
En toen, eh, toen zag ik dat er wat ontbrak. Mag ik niet hardop zeggen van mijn baasje. Ze had trouwens wel een beetje veel zwembandjes.
Maar ik hoorde dat de baas van Guus zei dat ze aan de lijn moest. En toen gaf mijn baasje als tip: SLABONEN!
Gatsi, darrie. Geef mij maar pens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten