woensdag 10 maart 2010

Drukke dag

Pfffffff. , was dat een drukke dag vandaag.
Eerst weer eens een kadootje uitpakken uit die mooie mand.
He dat had ik nog niet, een borstel, brrrrr. Als het baasje maar zacht gaat kammen.

Daarna heb ik kennis gemaakt met mijn persoonlijke dokter. Ze heet Margriet en ze is de baas van de Dierenartsenpraktijk in Delden. Ik was maar een heel ietsje pietsje zenuwachtig. Er was nog een ander puppy, en die heette ook Kyra. Maar mijn naam is mooier, want ik heb een H op het eind. De dokter was heel erg tevreden. Ze vond mijn oortjes zo mooi. Ahum, ik ben ook niet ontevreden, volgens mij heb ik de oortjes van mijn vader Rambo. Knappe vent!

Daarna moest het baasje naar de supermarkt. Dus moest ik verplicht mee, auto's kiek'n. Wat een gezeur, word ik niet warm of koud van. Was blij dat we terug konden naar huis, want mijn buikje begon te rammelen. Een middagdutje gedaan en toen een nieuw avontuur.

In de auto (mijn eigen bench, bekleed met een lichtgrijs dekentje) naar Hengelo. Maar wat zie ik daar, mijn eigen doggy-ride wordt ook ingeladen. Dat belooft wat. Ja hoor, de koets werd uitgeladen, ik ingeladen en vervolgens naar een heeeeeeeeel groot plein met allemaal tenten. Mijn baasje noemt dat de markt. Ik leek wel een circusartiest, iedereen keek ons na. Kwam dat nu van die mooie oortjes of komt het door die doggy-ride? Het was allemaal heel spannend. Ben ook nog op een soort van rollende trap geweest. Dat gaat snel, lijkt me niet onverstandig omdat nog maar eens weer te proberen. Ben tenslotte nog maar een puppy, ahum.

Thuisgekomen heb ik nog gauw iets verstopt voor de baas, kan ze lekker niet weervinden, ha, ha. Ik hoorde dat ze tegen buurman Bennie zei, dat de kraaienvanger weg was. Lekker pppppp.














Wat hoor ik nu, ah de brievenb
us. Heerlijk fanmail!!!!!!!! Krijg heel veel kaartjes. Ben erg populair. Wat wil je, ben een hele mooie meid. Maar vandaag zit er zelfs een pakje bij uit Canada. Rits, rats, roets gauw uitgepakt. Joepie een uitvouwbare waterbak. In mijn lievelingskleur ROZE.
Ben helemaal blij, als ik later groot ben, kan die mooi mee in de rugzak van het baasje. Ben natuurlijk niet gek, laat mijn baasje er lekker mee slepen.


Heb net gedineerd, ga dus nu lekker uitbuiken. Tot de volgende keer.

3 opmerkingen:

  1. Nou, blij dat je de drinkbak mooi vindt! Ik zal eens in de gaten houden wat ze hier nog meer hebben in ROZE! Alles voor puppies is hier HIP!
    Spannend allemaal waar je baasje je mee naartoe neemt. Ze zou een agenda voor je moeten maken, je bent hartstikke druk! Veel plezier en een knuffel van je verre tante uit Canada.
    Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lieve Kirah
    Wat gaaf je eigen weblog!!! Nu kunnen wij je helemaal gaan volgen! Geweldig wat je allemaal meemaakt! En euh als het je allemaal te druk wordt kom je maar lekker naar Markelo..heel leuk hier!!! Tante Cassy Djarré en Acun en ome Cuando, oja natuurlijk ook nog twee andere ooms maar die ken je al hihihi
    Dikke lebbers van de Clan en hun baasjes
    Albert en René

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo daar in Nederland,

    Wat een knap, supersnoezelig klein prutske ben jij. Wij zullen met veel interesse je avontuur volgen en hopen je eens vlug in levende lijven te mogen knuffelen.

    Giny : uitstekende keuze ZOOOOOO Moooooi !!
    Knuf Knuf xxx
    Silke, Inne Johan en Kathleen (Ardeche)

    BeantwoordenVerwijderen