zondag 21 maart 2010

Wandelen

Het was me vandaag het dagje wel. Uitgeweest met de tantes Maria, Gerda en hun hondje Oesja. Oesja is heel erg jaloers op mijn site en wilde ook wel eens keer met mij op de foto. Dus zijn wij samen wezen zandhappen. Het leek wel crosscountry. Om de beurt hebben de dames mij in mijn doggy-ride geduwd. Wel een beetje hobbelig hoor!, maar ik wilde het voor geen goud missen.


Baasje had ook een speeltje voor mij meegenomen. En wat dacht je wat, gaat die trut van een Oesja er met mijn speeltje vandoor. Dat vond ik helemaal niet leuk. Kun je wel, kleine hondjes pesten. grrrrrrr.
Maar als jij die oude sok zo leuk vindt mag je hem hebben hoor, ik heb thuis een kast vol met speeltjes, lekker puuuuuuuu.

Onderweg kwamen we nog langs allemaal vreemde mensen, die een grote bal in een emmer moesten slaan. Nu vraag ik je toch, dat is toch te zot voor woorden. En weet je waar ze die mee moesten slaan? Met een stok waar een klomp aan zat. Zijn toch wel vreemde vogels die mensen op twee poten. Oesja kon het niet laten, die moest zich zo nodig even uitsloven toen er een bal geslagen werd. Hier ben ik, en daar scheurde ze heen.
En toen was ze blijkbaar zo uitgeput, moest ze ook nog in mijn doggy-ride. Baas dat is eens en nooit weer.

Het is mijn doggy-ride. Oh zo!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten