donderdag 11 maart 2010

Naar school

Vanmorgen dacht ik, kijken of ik goed bij stem ben. Ik ben begonnen met Maria Callas, Joehooeeee, lalalalalaaaaaaaaaaaa! Volgens mij vond mijn baasje het niet mooi, dus ben ik overgegaan op Country, nl. Dolly Parton, Ye, ye, yippie
aheeeeeeee. Geen reactie, toen heb ik het maar opgegeven, ben blijkbaar geen zangtalent.



Had ik al verteld dat buurman Bennie hele mooie paarden heeft? nee, oké
, zijn paardjes dansen door de wei. Het zijn nl. dressuurpaarden. En vandaag mocht ik helpen voeren.
Hartstikke gaaf, met name het veulentje is heel lief.Maar buurman zei, dat ik niet met het veulentje in de wei mocht, want dan kreeg ik een trap.
Vind ik helemaal niet leuk. Niet zo lief dus.



Het is al 18.00 uur en nog heb ik geen eten gekregen. Begrijp er niets van. En nu moet ik ook nog met een lege maag in de auto.

Wat gaat er toch gebeuren?

Na een ritje van 15 minuten komen we aan bij de
HONDENSCHOOL.
Oh, jee, nu moet ik aan de bak. Een eng rooster voor de buitendeur waar ik zachtjes over heen loop. Vervolgens kom ik in een grote zaal, met allemaal dingetjes aan de kant. Mijn baasje zegt dat ik dat allemaal ga leren en dat ik niet bang hoeft te zijn.

Ik zie nog andere puppy's, maar volgens mij ben ik de jongste.
Laat ik maar even de hond uit de boom kijken, of was het de kat uit de boom kijken? Amber, Prince, Leo, Rambo, Balou en die andere 2 ben ik vergeten, scheuren als een idioot door die zaal.
Jullie doen maar, straks ben ik nog lekker fit en zijn jullie lekker moe.
Net toen ik zin had om mee te doen, was het speelkwartier over en moesten we een rondje met het baasje lopen. Ik was hartstikke moe van al die drukte. Maar het baasje was tevreden.
Volgende week weer zegt het baasje, zucht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten