zondag 28 maart 2010

Wreed!!!!

Psssssst, is de kust veilig? Baasje heeft wat nieuws gekocht.

In een goedkope winkel heeft ze een plantenspuit gekocht. En weet je waarom? Zodat ze mij kan plagen als ik iets doe wat ik niet mag. En ik mag helemaal niks!
Zit ik ergens aan te knagen, komt zij er weer aan met dat domme ding. Want weet je, goedkoop is in dit geval duurkoop. Pakt ze dat ding aan de bovenkant vast, gaat de dop eraf en dan valt dat domme ding op de grond.
Je snapt het al, al het water op de grond en ik er als een haas vandoor. Ha, ha, ha. Maar ja, wie het laatst lacht, lacht het best.

Ik ben nog helemaal onder de indruk van de school van donderdag. Buurman Bennie zei nog: " Ze wordt wat oalder, dus noe möt ze ok war 'n keer luust'rn. Dat hadden ze op school ook zeker gehoord, want we kregen de oefening afliggen. Dat vind ik helegaar niet leuk. Maar goed, mijn baasje is heel lief, maar kan ook heeeeeeeel streng zijn. Dus ik ging nog wel een keer liggen. Maar buurman Bikkel, dat is een ander verhaal.


Zijn baasje heeft wel tien minuten met hem in een heel moeilijk standje gestaan. Maar Hans de instructiemijnheer toont geen pardon. Maar weet je, dat baasje is niet zo serieus, hoorde ik mijn baasje zeggen. Luust'rn, zoals buurman Bennie zou zeggen.
Dus baasje oefent op de raarste momenten het afliggen met mij.

Zijn we bij tante Ingrid, mag ik niet eens met de kipjes  spelen, wordt ik me daar toch bij de lurven gepakt en moest ik ook nog afliggen. En ik was heel zielig, want mijnheer Wammes had mij gebeten, want die wilde niet met mij spelen.
Grrrrr, groot worden valt niet mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten