vrijdag 12 maart 2010

Vreemde vogels

Aaaah, ooooh, moet stretchen. Spierpijn van gisterenavond, van het rondje lopen met het baasje op school.
Maar verder lekker geslapen. De bench bevalt me prima. Ligt ook een dekentje in in mijn lievelingskleur roze en het is ook nog lekker zacht.

Trinnnnnnngggggg, wat hoor ik, het is de bel. Buurvrouw Ria belt, Tes en Max zijn gearriveerd. Dat zijn de kleinkinderen van buurvrouw Ria en buurman Bennie. De mamma van Tes en Max is er ook. Die heet Martine. Ze zijn speciaal voor mij gekomen om te komen spelen.

Grrrrrezellig!

Daarna gaan we nog op visite in Borne, daar woont familie bij mijn baasje. En oh leuk, Pien is er ook.
Pien heeft een hele verzameling rare vogels. Allemaal gele eendjes. Maken ook hele rare geluiden. Flapper de flap en klepper de klep. Ik vind ze zo leuk, dat ik er een krijg van Pien. En ik heb al zo veel speelgoed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten