woensdag 10 maart 2010

The Doggy-Ride!




Had ik vanmiddag mijn middagdutje gedaan, staat er een verrassing voor de deur. Mijn eigen hypermoderne doggy-ride. Omdat ik nog niet zo ver mag wandelen met mijn tere gestel, heeft mijn baasje in een eigentijdse winkel (Kringloop) een prachtige kar gekocht.

Hoewel prachtig, eerst wist ik nog niet wat mij te wachten stond. Maar daar kwam ik gauw achter. Ik kreeg een hemelsblauw tuigje aan (waarom geen roze?) en toen kwam buurman Bennie met een stuk touw. Blijkbaar was het tuigje niet genoeg.
Afijn ik werd zachtjes opgetild en vervolgens landde ik in een boodschappenkrat, een boodschappenkrat niet te filmen, een en ander toch niet zo luxe. Wel lag er mijn eigen dieppaarse kleedje bestikt met mijn eigen naam en voetjes in. Dus de landing was redelijk zacht.

Vervolgens kwam de kar in beweging. Ik heb vol verbazing om mij heen zitten kijken. Wat een techniek, geweldig, ik hoefde niet eens meer te lopen. Ik heb het mij lekker aan laten leunen en al liggend heb ik me langs een drukke weg met allemaal zoevende auto's laten rijden. Vervolgens moesten we wachten voor een slagboom met een tingelend geluid. Het hield maar niet op.

Was dus blij toen we weer thuis waren. Vanmorgen ook al kennisgemaakt met dieren, die vol met veren zaten. Kippen zegt mijn baasje. Het zal wel. Gaaaaaaap, ik ga maar weer eens een lekker dutje doen.

Tot de volgende keer.
Kyrah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten