vrijdag 19 maart 2010

Kopje onder deel 2

Vanmiddag waren baasje en ik op de high-tea bij tante Ingrid en haar familie. Gesellie joh. Daar wonen ook Wammes een deftige duitse staande langhaar op leeftijd en Tip ook een duitse staande langhaar en de clown van de familie.

Tante Ingrid heeft een heeeeeeeeele grote tuin, met niet alleen kipjes maar ook veel waterpartijen.

Ik heb eerst lekker gespeeld met Tip in de tuin. Daar valt heel veel te ontdekken. Die kipjes waren echte kakelkippen. Sjonge, wat een noten op hun zang.
Maar weet je wat echt interessant was, die grote beesten met die vlekken op hun lichaam. En een hard geluid dat die maken. Dat zijn speciale koeien, zegt het baasje. Voor de biefstuk zegt Alexander, hmmmm, die lust ik rauw.

Maar goed, even over die waterpartijen, die waren toch wel heel erg aantrekkelijk en ze zagen er niet zo gevaarlijk uit als gisteren. Dus Wammes zegt tegen mij: "als je die zo leuk vindt, dan gaan we toch even samen inspecteren! Wammes bromt tegen mij: "de kust is veilig". Ja en wat er toen gebeurde, misschien moet ik toch met Max op zwemles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten