zaterdag 18 september 2010

Bedrog


Vanmorgen kwam Fleur opeens langs. Ze was ontsnapt aan de hebberige handen van Claude.
Maar niet lang, want Francoise kent geen pardon en kwam Fleur ophalen.



Fleur kwam echter niet zo maar langs, nee ze kwam mij vertellen wat mijn zogenaamde vriend de knappe Beauceron had uitgespookt. Mij het hof maken, en ondertussen!!!!!!! Ik ben nog des duivels, grrrrrrr.

Bij Fleur op de boerderij, Ferme Thé, woont Wodka, een knappe blondine met van dat goudgele golvende haar. En dat schijnt dus ook de vriendin te zijn van de Beauceron.
Maar niet alleen dat, ze hebben het ook met elkaar gedaan. Want Wodka heeft dus een puppy van hem.
Ik kan het nog niet geloven, 10 dagen lang elke dag bij mij voor het hek staan, en met zijn donkerbruine bas blaffen:"Kyrah, cherie, je t'aime". En ondertussen Wodka bezwangeren. Grrrrrrr.

Dus baasje en ik naar ferme Thé om polshoogte te nemen.
Het eerste waar ik overheen struikel is dat kleine mormel en Wodka de trotse moeder.
"Kyrah, kijk eens, is het geen schoonheid? Lijkt precies op zijn papa", blaft Wodka.

Ik kijk en denk: "droom maar mooi verder met die casanova". "Ik ben blij dat het baasje mij nog te jong vond voor de liefde".
"Volgens mij heeft die Beauceron in elk Quartier een ander liefje." "Aan mijn lijf geen polonaise".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten