maandag 13 september 2010

Oude bekenden

Volgens mij komt er weer bezoek, want er stopt een auto. En het baasje was heel druk aan het heen en weer rennen. Het portier gaat open, snuf, snufffff, snuffff, dat is wel een heel bekend luchtje. Grahahahaha, buurman Bennie en buurvrouw Ria uit Nederland zijn gearriveerd, met in hun kielzog Bernd en Nicolle.
Joepie, ik kwispel als een idioot en oeps, van blijdschap een klein plasje.


Baasje is toch wel een stie-kemerd, had ze helemaal niets van gezegd. Maar fans wat gezellig.
Ik word ge-knuffeld en ze roepen ah en ooh, dat ik zo gegroeid ben en zo mooi ben.



Er worden allerlei nieuwtjes uitgewisseld.
Dat beloofd een geweldig weekend te worden, want ze gaan pas maandag weer weg.
Maar het baasje heeft eerst andere plannen, iedereen moet hard aan het werk, want 's avonds heeft het baasje 27 Fransozen uitgenodigd, die allemaal te eten en drinken moeten hebben. Dus wordt er gestopt met het knuffelen en blijf ik verbouwereerd achter. Nou zeg, als ik op bezoek kwam, dan ging ik toch nooitnie aan het werk.
Maar oké ik ben de kwaadste niet, dus zal ik ook maar eens gaan helpen. Likje hier, even met de poten op tafel en niet te vergeten even proeven van de gehaktballen en de kippeboutjes. Mmmmmmmm slurp, heerlijk. Helaas wordt mijn hulp niet op prijs gesteld en wordt ik naar buiten gestuurd.


Maar amper ben ik buiten, of daar komen de eerste buren al aan en moet ik als een haas naar binnen.
Nou dat is me ook wat, gelukkig zijn buurman Bennie en buurvrouw Ria in de keuken en zoek ik daar mijn heil. Af en toe hoor ik lachsalvo's uit de garage waar de hele meute is ondergebracht. Nou hoop ik toch echt dat het ook voor mij nog gezellig gaat worden. Grrrrrrrr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten