woensdag 15 september 2010

Vette vis

Pfffff, wat heet vandaag. De zweetdruppels lopen in straaltjes langs mijn oren. En mijn oksels ruiken ook niet al te fris meer. Ik kijk het baasje aan en blaf:"wat vind je er van, moeten we niet eens een keer weer zwemmen?". Baasje trekt haar denkgezicht en na enkele ogenblikken zwaar te hebben nagedacht, zegt ze:" oké, ik pak de autosleutels".

Als we bij de Doux aankomen, plons ik het water in om vervolgens hoestend en proestend weer boven te komen. Allehonden wat is dat koud, een heel verschil met een paar weken geleden.
Maar vooruit dat mag de pret niet drukken.


Opeens zie ik wat vreemds in het water zwemmen.
Jeetje dat is een vis, dat lijkt me wel heel lekker.
En het is er niet een, neeeeeee een hele school dartelt hier rond.


Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om een vis aan de haak te slaan. Die dingen zijn zo glad als een aal.
Zucht, dan maar weer genoegen nemen met ........

Inderdaad, Sweet Sue is ook in Frankrijk en weer eens in het water beland.
Vooruit dan maar weer, voor de zoveelste keer haal ik haar uit het water.
Misschien moet ze toch eens op zwemles, krijg ik eindelijk rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten