maandag 13 september 2010

Hartenjagen

Zo alle Fransozen zijn vertrokken naar hun respectievelijke maisons en de rust is hier weer teruggekeerd.
Nu graag een beetje tijd voor mij vrijmaken. Wat is dat nu, gaan ze een spelletje doen.


Er worden allerlei rare termen gebruikt, waar ik helegaar niets van begrijp. D'r oenderdeur goan, deurmasje mak'n, opkaart'n. Mag ik dat 1e slag nog is bekiek'n. enz. enz.
Maar dat volk is dus aan het hartenjagen.



Dat lijkt mij ook wel wat, dat moet toch niet al te moeilijk zijn.
Even kijken, de harten zijn heel belangrijk, maar hier heb ik schoppenboer, daar kun je iemand flink mee plagen, dan krijg je heeeeeeeeel veeeeeeeel punten.





Grrrrrrrr, nee hé, daar komt de baas weer aan met een gezicht als een donderwolk.
Was ik net zo lekker bezig, Baaaaaas, ik snap het spelletje ook hoor. Mag ik niet meedo........
Ik kan mijn zin niet eens afmaken. Krijg straf, want schoppenaas is niet meer te gebruiken.
Dat snap ik niet, heb er maar een heel klein puntje afgebeten. Is toch gemakkelijk?, weet je altijd wie schoppenaas heeft, toch?????????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten