dinsdag 28 september 2010

Skypehond

Heee, dat is mooi, baasje heeft de computer laten staan en is zelf nergens te bekennen.
Volgens mij is dat skype wat zij elke keer doet een heel mooi medium.
Als ik dat nu ook eens ga doen.

Dat moet toch niet al te moeilijk zijn. Even een knopje aan. Zo dat is gepiept. Met wie zal ik skypen? Oesja in Borne, dat lijkt me wel wat.
De tantes hebben de computer altijd aan staan en Oesja is net als ik heeeeeeeel errrrrrrg slim.

Woef, woef, hallo Kyrah, geweldig dat we elkaar weer blaffen. "Hoe is het in la douce France?"
"Woef Oesja, super dat je online bent, elkaar lang niet geblaft".
"Met mij gaat alles goed".



"Baasje zegt dat de vakantie er bijna opzit." "Zal wel weer wennen zijn, want ik heb hier beaucoup de espace".




"Wat zeg je toch?, ik begrijp je niet"
"Oh sorry, als je zolang in France zit, ga je Frans blaffen".
"Ja dat zal wel". "Ik volg je avon-turen op je blog". "Ben wel een beetje jaloers op jou, hoor!" 


"Jij maakt wel erg veel mee". "In Frankrijk heb je wel knappe gozers hoor, dan is het hier maar behelpen".
"Dat kan wel zo zijn, maar die ik heb ontmoet, dat waren echte casa-nova's". "In elk quartier een andere cherie."
 "Wat heb je toch een raar ding om je nek!"


"Joh Kyrah, dat heet een head-set". Anders kan ik niet met je blaffen". "Maar ik moet stoppen, de tantes hebben mij betrapt". "yiizzxxijjjryyy
ik moet voor straf op de trap ".




"Grrrrdorie, wat jammer". "Maar laat ik ook maar gauw ergens gaan liggen en net doen alsof".
"Anders moet ik ook nog voor straf op de eeeehhh, je n'est cest pas".




Geen opmerkingen:

Een reactie posten