zondag 12 september 2010

ontploft

Het is al laat, ik lig te pitten in de hal en baasje zit te kletsebetsen met Ans op skype. Opeens schrik ik op van een knal. Ik hoor het baasje tegen Ans zeggen:" Kyrah is ook weer bezig". Nou zeg, ik doe helemaal niets, krijg ik weer de schuld.
Maar goed, als de rust is weergekeerd, schrikken we weer op van een knal in de keuken.
Dit keer wordt ik niet valselijk beschuldigd, maar zie ik het baasje langs me heen flitsen, vervolgens een pan van het vuur ritsen en tegen Ans schreeuwen: "ben de eieren vergeten, shit". Ik reuze benieuwd, volg haar naar de keuken en zie nog net dat er van alles uit de steelpan springt.

Ofwel, gekookte eieren die tot ontploffing zijn gebracht.
Baasje begint vervolgens te lachen, komt niet meer bij en uit de woonkamer klinkt de stem van tante Ans uit de computer, die op afstand ook de slappe lach krijgt.

Niks geen keukenprinses hier, gewoon een baasje dat vergeet dat er nog iets op het vuur stond met alle gevolgen van dien.
Maar weet je, ik kreeg laat op de avond nog een heel lekker hapje.
Dus wat mij betreft, wil ik voor dat soort dingen wel de poubelle spelen, sllllallallalllmmmmmm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten