woensdag 26 mei 2010

Afscheid

Moet ik nu tranen met tuiten huilen omdat ik niet meer in de Ferrari rode doggyride pas of blij zijn, omdat ik groter gegroeid ben en er aan alle kanten uitpuil?






Zeg het maar fans, maar vandaag heb ik afscheid moeten nemen van mijn hondenscootmobiel.
Baasje was het spuugzat om mij nog te drukken.
Ik weeg nl. inmiddels meer dan 20 kg schoon aan de haak, dus tijdens de laatste wandeling na veel gepuf en gehijg, zei ze tegen de tantes:" help mie is drukk'n". Maar niet getreurd, over 2 weken mag Rintjes Rebel (de nieuwe hond van tante Ingrid) in mijn mooie Ferrari rode doggyride plaatsnemen.

p.s., buurman Bennie en vriend Michel, lopen druk te ijsberen, want het paard Desteny gaat een  veulentje krijgen. Dus misschien straks een bot met muisjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten