zaterdag 15 mei 2010

Halfweg

Ja fans, voorlopig zijn onze avonturen in la douce France weer passé. We zijn weer onderweg naar Nederland. Maar halfweg de route stopt het baasje en zoeken we een hotelletje op. Niets bijzonders hoor, want het baasje zit behoorlijk op de centen.
Maar ik mag wel mee naar het restaurant in de buurt van het hotel Buffalo Grill. Net alsof je in een cowboyfilm zit. Niet dat ik daar veel verstand van heb!
Ik heb mijn ogen uitgekeken. We zaten in een heel intiem hoekje. Gelukkig had het baasje mijn roze waterbakje meegebracht, konden we tenminste samen een toast uitbrengen.
De meisjes van de bediening hadden hele korte minirokjes aan, maar goed dat het weer wat beter wordt, anders zouden ze nog kou vatten.
Baasje zei dat het eten niet zo bijzonder was, ik had anders maar wat graag zo'n rauwe hamburger naar binnen willen schrokken. Helaas.



Na een lange wandeling, want we hadden vanmiddag een hele tijd in de auto gezeten, kwamen we bij ons hotelletje.






Onze kamer lag op de bovenste verdieping, dus moest het baasje mij weer een aantal trappen opzeulen, want er was geen lift.
Binnen was een mooi groot bed voor mij offffffe?.
Nee hoor, baasje nam het bed en ik mocht op de grond.
Bonne nuit dan maar et á demain

1 opmerking:

  1. Lieve Giny en Kyrah,

    Nu zullen jullie vast wel in Deldencity zijn. Hopelijk een goed reis gehad. Binnenkort kom ik weer een keertje naar Delden om te kijken hoe groot je inmiddels al bent geworden. Giny jouw zie ik as donderdag.

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen