maandag 31 mei 2010

Menu

Baasje houdt van gevarieerd eten. Elke dag staat er bij ons wel iets anders op het menu. Maar vanavond was wel heel speciaal.


Ik had de keus uit een grote kip en een kleine kip. En omdat ik kiezen zo moeilijk vind, nam ik ze gewoon allebei. Maar dat heb ik geweten, het was nl.
Kip Piri Piri, oftewel hele hete kip.




Woef, waf, woef, de vlammen sloegen me de strot uit.
Niet normaal meer. Dus ik blaf tegen het baasje:" woefjeblieft, iets minder pittigs op het menu, komt ze met iets exotisch aan nl.":




Gemarineerde krokodil, woefgadarie, dat lust mie niet. Alsjeblieft baas, ik ben niet geschikt als testproever, geef me maar gewoon een lekker ribstuk.




Bij tante Ingrid b.v., daar lopen van die lekkere gevulde ribstukken door de wei.
Alleen al er aan denken doet me kwijlen. ssssslllllllsssss
Er is vast wel een slager, die daar even zijn snijkunsten op wil uitproberen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten