donderdag 6 mei 2010

Op verkenning

Zo mijn buikje lekker vol, wat zal ik eens gaan doen? Hé wat zie ik, onder het spannende witte lijntje tussen de twee garages zit behoorlijk wat ruimte. Als ik nu eens even, ja.........., dat lukt, met mijn buik over de grond, kruip door, sluip door.
Maar dit is leuk, een kronkelweggetje. Dat gaat vast naar de overburen. Even wat geurvlaggetjes achterlaten. Nu maar eens kijken hoe het met mijn franse vrijer is.

Hoeeeeee, Fenelle waar zit je?
Het lijkt wel alsof ik alleen op de wereld ben, geen voisine Madeline, geen voisin George. Barzabul (is de zwarte kater van George) zie ik ook niet. En mijn franse vrijer geeft ook niet thuis. Oh wacht ik hoor iets, even mijn oren spitsen. Kyrah, Kyrah, ik hoor het baasje een beetje paniekerig roepen. Wat heeft zij nu weer. Laat ik me toch maar even melden. Want ze zegt dat ze iets lekkers heeft.
Woefjandori, moet ik gelijk weer achter het lijntje.

Maar wat doet ze nu? Dat is niet eerlijk, nu is er niet 1 lijntje, maar zijn het er wel 4.
Even kijken, joei, joei, joei.
Oh wat intens gemeen, wat een duivelse draad.
Mijn neus gloeit als een 60 watt lamp!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten