woensdag 19 mei 2010

Startproblemen

Het valt niet mee om de draad in Nederland weer op te pakken. Baasje en ik hebben eigenlijk best wel startproblemen (niet met de auto hoor!!).
Maar vandaag moest ik weer vlijtig oefenen met het baasje. Moet nog steeds heel veel leren.  Had ze vandaag toch een nieuwe halsband voor mij gehaald, eentje met een ketting eraan. Of ik daar nu wel zo blij mee moet zijn. Aan de riem lopen gaat volgens mij toch wel goed. Maar het baasje is niet gauw tevreden.
Gelukkig is het wel een rode riem.



Maar als beloning mocht ik met het baasje naar tante Ingrid en familie.
Ik had mijnheer Wammes en jonkheer Tip al een tijdje niet gezien.
Ze waren heel erg verbaasd dat ik zo gegroeid was.




Mijnheer Wammes vind ik toch wel heel erg hooghartig, die vind mij maar een vervelende puper.
En jonkheer Tip deed ook al zo uit de hoogte, volgens mij zijn ze gewoon jaloers op mijn mooie rechtopstaande oren.
Zij hebben van die flaporen, ha, ha.
Maar Max wilde gelukkig wel met mij spelen. Tante Ingrid en baasje stonden op de kop in de tuin, onkruid wieden. Je moet er maar hobby aan hebben.
Ik heb in ieder geval lekker kunnen donderjagen met Max en van Aad kreeg ik nog een stukje banaan. Die dacht zeker dat ik tot de apenfamilie hoorde. Vond het drie keer niks. Geef mij maar een lekker bot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten