vrijdag 21 mei 2010

Babysitter

Woensdag hadden het baasje en ik een ernstig gesprek onder vier ogen. Baasje vertelde mij dat ze donderdag, gisteren dus, de hele dag weg zou zijn en dat ze een babysitter voor mij geregeld had.
Een babysitter, wat is dat nu weer? Nou, dat bleek dus iemand te zijn die oppast als de baas van huis is.
Woefjandorie, wie zou ze dan geregeld hebben?



Gelukkig had het baasje voor mij buurman Bennie en buurvrouw Ria geregeld. Helemaal toppie. Buurman Bennie ruikt altijd zo lekker naar de paarden en hij vindt het ook leuk om met mij te spelen. En buurvrouw Ria vindt het wel lekker om mij te knuffelen. Baasje hoefde zelfs de puppyfoon niet aan te zetten, want de buurtjes wonen immers om de hoek.
Dus toen ik baasje 's morgens uitzwaaide, bleef ik met een gerust hart achter.
Alles zou goed komen.
De eerste verrassing was dat de mamma van Tess langs kwam en Tess ook had meegebracht om met mij een rondje te lopen. Helemaal super.

En toen buurvrouw Ria 's middags weer thuis kwam,
kwam ze mij een reuzenbot brengen, dat het baasje voor mij had gekocht.
Dus baasje mag van mij nog wel een keer weer weg, maar alleen als ze buurman Bennie en Buurvrouw Ria kan strikken om te babysitten.



En weet je wat het baasje nu donderdag gedaan heeft?
Foto's gemaakt van nichtje Marlies, die ging trouwen met haar hartendief Frank.
Dus Marlies en Frank gewoeffeliciteerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten