zaterdag 1 mei 2010

Vers vlees

Heerlijk, in Nederland is het meivakantie en dat betekent dat vandaag tante Lucy met Bente en Joran komen. Eindelijk weer vers vlees. Ze zouden nl. van alles voor mij meebrengen.
Ik smacht naar een lekker runderoortje.

Maar wat zie ik, oh wat een heerlijke grote voeten. Joran heeft zijn fraai gevormde voeten (maat 45) in teenslippers gestoken. Daar kan geen runderoortje tegenop.
Ik proef iets van zout met een vleugje transpiratie. Wat heerlijk.


Als hij naar buiten gaat, ga ik er als de wind achteraan. Zo'n prooi laat ik niet ontsnappen.






Oh nee hé, dat is vals spelen. Joran gaat richting de elektrieken draad. Dus ik trap uit alle macht op de rem, want daar ben ik bang voor.








Weet je wat Joran zegt als hij in veiligheid is?:" la, la, la, la, la".
Waar ken ik dat toch van? Maar wacht maar jongetje, jullie zijn hier nog de hele week!!!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten