vrijdag 7 mei 2010

Dagje uit.

Vanmorgen moest ik al vroeg uit de veren. Baasje besteedde extra veel aandacht aan mijn uiterlijk. Ik kreeg een extra borstelbeurt. (al mijn mooie slagen werden zorgvuldig gekamd) Toen ging het in de auto richting Preaux. We gingen een tegenbezoekje brengen aan mijn Belgische fans die in de buurt af en toe een grote verbouwde boerderij bewonen.
Die was niet groot!, die was gigantisch. Tsjonge, tsjonge, ik werd tureluurs van al die ruimtes en hoogtes. Ik was dan ook blij dat we een uitgebreide sightseeing kregen.

We begonnen bij de ezels, leuke beesten hoor, maar wel erg nieuwsgierig.
Randy ging wat brood en suikerklontjes uit de keuken halen, want dat vinden ze erg lekker.


Petronella was zo onfatsoenlijk aan het eten dat ze van alles tussen de tanden had zitten. Zou ze wel weten wat flossen is?

Toen gingen we naar het zwembad, maar omdat het nog te koud was, lag er een groot zeil overheen.


Dat moest ik natuurlijk wel even inspecteren.
Het leek wel een waterbed, het wiebelde heerlijk.
En snap je dat nu, iedereen was aan het lachen.






Baasje zei tegen Bente:" haal die waterrat maar gauw uit het water, voordat ze er doorzakt".
Ik lijk helemaal niet op een waterrat, toch!



Vervolgens werd ik door het baasje niet al te zachtzinning onder de oksels gepakt, want we moesten een trap op.
Steunend en zuchtend ging ze naar boven, want ze vond mij wel erg zwaar. 19 kg. schoon aan de haak.
Sportschool baasje!!!







Boven aangekomen moest ik nog even op de statiefoto met Jitsel, Frans en het baasje. Het was me het dagje wel.

Vanavond vroeg naar bed.

1 opmerking:

  1. Hoi Giny en Kyrah,

    Had een paar dagen niet op de site gekeken maar wat een leuke avonturen hebben jullie weer beleefd. Prachtige foto's vooral die met de ezel die zijn tanden bloot lacht. Vindt het elke keer weer een feest om jullie belevenissen te lezen. Giny echt goed geschreven. Hoe is het verder? Al bezoek van onze neef? De groetjes.

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen