maandag 17 mei 2010

Terug van weggeweest!

Zo, hier ben ik dan weer. Baasje en ik moesten even bijkomen van de terugreis, maar alles is prima verlopen. En nu zijn we dus weer in het koude kikkerlandje.
Dat is wel heel erg wennen hoor, niet zo zeer het weer, maar de ruimte.
Ik mis mijn eigen hardloopweide. Hier moet ik weer aan de lijn lopen. (niet verkeerd, zegt de baas)
Buurman Bennie en buurvrouw Ria, waren wel heel erg blij om ons weer te zien. Ik was zo gegroeid, zei buurvrouw Ria.
Ze vertelden ook dat een aantal hondenbaasjes een bekeuring hadden gehad, vanwege het loslopen van hun hondje. Ja Pays Pas heeft allerlei regels waar je aan moet voldoen.


Dus ik dacht vandaag, laat ik maar dat afmaken waar ik mee begonnen ben.
nl. het slopen van de ijsbeer.




Je kunt die ijsbeer zo heerlijk uit elkaar pluizen.
Iets wat ik dan ook na hartelust heb gedaan.
En weet je wat?
Baasje werd helemaal niet boos.





Hij of zij krijgt wel een beetje anorexia-vormen of hoe dat ook heten mag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten