donderdag 13 mei 2010

Gezellige avond

Het ruikt lekker in de kelder. Een pittig en kruidig luchtje. Baasje is met allemaal stukjes vlees aan een stokje aan het rijgen. Satés noemt ze die. Ik zou zo graag, baasje mag ik? Maar baasje geeft geen krimp.

Baasje is zeker nog boos over vanmorgen. Toen rook ik heerlijke franse kaas. Wist ik veel dat dat niet voor mij was.
Het stond gewoon klaar en dan denk ik:" pak wat je pakken kunt".

Dus wat doe ik, ik pik een lekker plakje kaas van de franse boterham. Ik kreeg de kans niet, maar anders had ik alles gepikt. Lekker dat het was, mijn snorharen gingen er van trillen.




Maar dat terzijde, de straf die ik kreeg ben ik alweer vergeten. Ik hou van een internationale keuken en die satés lijken me ook wel lekker. Maar baasje zegt dat die voor vanavond zijn op de bbq. Dan komen  Hennie, Ria, Carmen en Toby.
Begrijpen jullie het, heeft ze een mooi fornuis, gaat ze een vuurtje stoken om die vleesstokjes te roosteren.
Zucht, moet ik mij natuurlijk ook weer gedragen. Geen boertjes of winden laten.Maar ik moet zeggen,  het was heel gezellig. Hennie kan niet alleen goed stopcontacten en leidingen aanleggen, hij kan ook heel mooi muziek maken.Hij blaast op zo'n ding en dan komt er allemaal geluid uit. Baasje zegt dat heet een mondharmonica.


Het zal, ik heb gewoon lekker met Carmen gedanst. Jodelee, jodelie, joehoeee, snee.., snee..., snee.., sneewalzer tanzen wir, du mit mir, ich mit dir.
Dann muB ich doch an meine Heimat Deutschland denken. Wie schnell alles geht. Und dann fehlen mir mein Brüder und meine Schwestern. Liebe Dewi, Otte, und Prinz Omar, und auch Ortrud und Dieter, viele GrüBe aus Frankreich. Es geht mir ganz gut.

.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten