zaterdag 22 mei 2010

Ravotten




Dit is Milou van tante Lucy. Die heeft het tegenwoordig niet gemakkelijk. Want in huize Kampboer hebben ze 2 mammapoezen met in totaal 6 kleine kittens.





Dus wordt er alleen nog maar gepraat over poesjes zus, poesjes zo, en niet alleen gepraat, maar ze worden ook nog geknuffeld.
Dus Milou was blij dat ik vandaag op visite kwam.
Hondenmeisjes onder elkaar, even lekker roddelen over de baasjes en de eigenaardigheden van die grote mensen.
Ik vertelde haar over al mijn fanmail, vandaag nog weer een berichtje uit Belgiƫ. Daar noemen ze mij een klein Prutske. Ik ben allang niet klein meer hoor Kathleen, maar dat zie je wel als ik je kom bezoeken in Frankrijk.
Ik ben al net zo groot als Milou. Nog niet zo verstandig, maar dat komt nog wel.
Nadat ze haar hart had gelucht over al die poezen, die het hele huis in beslag nemen en al die kleine pijntjes die horen bij het ouder worden, zijn we een lekker robbertje gaan vechten. Niet echt hoor, wij doen net alsof.


Dit is een houdgreep, die heel beroemd is in de hondenjudo. Ook wel de verschrikkelijke keelgreep genoemd.
Je pakt met je bek de onderkant (ook wel het zachte halsgedeelte genoemd) van je tegenstander en probeert hem of haar vervolgens te vloeren.
Als dat gelukt is, krijg je een zogenaamde Duko en dan heb je gewonnen.







Vaak is de hoofdprijs een lekker bot of een zak voer.
Maar ik weet nog niet welke sport of ik ga beoefenen, ik ben me zogezegd nog aan het oriƫnteren.
Dus fans, als jullie nog sportieve tips hebben, dan hoor ik het graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten