woensdag 12 mei 2010

NAT

Vandaag had het baasje toch helemaal geen tijd voor mij. Onze Nederlandse Belgen kwamen om kabels te leggen voor internet en televisie. Ze liep door het huis te rennen, heen en weer, heen en weer en had helemaal geen oog voor mij. Ik moest mezelf maar vermaken.



En vanochtend waren de sluizen weer eens opengezet. Het wilde maar niet ophouden met regenen.

Maar zoals jullie inmiddels wel weten, heb ik iets van een zeehond!
Het leukste vind ik het blazen van belletjes in het water. Dat pruttelt zo lekker.






Ondertussen werd er binnen hard gewerkt, er werd geboord (muren van 80 cm. dik) en gehamerd, geveegd enz.
En na een hele dag hard werken, heeft het baasje nu in ieder geval goed bereik met het internet.
Televisie lukt nog niet echt, maar goed ze heeft mij en ik maak mijn eigen televisie.



Ik had al verteld dat het baasje het fornuis kon gebruiken. Allemaal nieuwsgierige fans die vragen: "hoe het eruit ziet". Nou bij deze dan, hier eten wij 's avonds ons prutje.


En dat hebben we te allemaal te danken aan Hennie.

2 opmerkingen:

  1. Ha Giny,

    Wat ziet je keuken er al mooi uit. Super dat je je fornuis eindelijk kunt gebruiken. Wordt(het is) al prachtig. Tot gauw.

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo heee daar kunnen wij lekker aan tafel tafelen!!!! wanneer mogen wij aanschuiven?? wel graag wat beter weer erbij! Hier is het niet anders hoor Giny...brrrr 10 graden en het lijkt wel of de winter zijn intrede weer gaat doen...Dikke knuffel voor jou en Kyrah en tot horens maar weer! liefs Albert en Rene

    BeantwoordenVerwijderen