donderdag 3 juni 2010

Groter worden

Oei, oh, oei, zucht. Tsjonge, wat heb ik weer een stramme poten. Een wandelingetje kost wel veel moeite en is ook pijnlijk. Baasje had ook al gezien dat ik weer mank liep, dus moest ik naar de dierenarts. Een hele aardige in een hele mooie kliniek.
Ik moest eerst een rondje met het baasje lopen, zodat de dierenarts kon zien wat er aan de hand was. Vervolgens werd ik bevoeld en geknepen in de elleboogpijpen. Dat vond ik dus helemaal niet prettig.
Maar de dierenarts vertelde dus dat ik last van groeipijnen had. Nou zeg, dat had ik hem ook wel kunnen vertellen. Maar ja die domme mensen, verstaan geen hondentaal.
Wij kregen gele smarties (pijnstillers) mee en ander voer dat ik tijdelijk moet eten. Smaakt helegaar niet vies.
En omdat het een goede dierenarts is, moet baasje hem op de hoogte houden van mijn conditie.
Want wij gaan immers weer heel snel naar het buitenland. Mijn koffertje staat al klaar.




Ik ga Delight wel heel erg missen. Elke dag ga ik wel even kijken met buurman Bennie.
Ze heeft van die mooie lange benen. Een echte schoonheid.
Zou zij nu ook last hebben van groeipijntjes?




Dat moet haast wel, want zij groeit ook ontzettend hard.
Gelukkig hebben we dezelfde dokter, komt vast ook helemaal goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten