dinsdag 29 juni 2010

Zwembad

Wat is dat voor een gevaarte? Baasje is al dagen met een grote blauwe massa bezig. Ze loopt met een waterpas door de tuin en moppert er wat af. Daar kan het niet en daar ook niet, misschien daarginds. Ook niet.
Wat is het geval? Baasje heeft een diepte-investering gedaan door een plastic zwembad aan te schaffen.
Maar ze heeft zich hartstikke verkeken op de tuin. Hier loopt nl. alles schuin naar beneden. En dan heb je een probleem. Dus heb ik helpen sjouwen met allerlei platen en stenen en piepschuim (heerlijk spul trouwens), om de boel een beetje waterpas te krijgen.



Na heel veel zweetdruppels staat het plastic geval dan eindelijk. Nou ik kan niet zeggen dat ik er van gecharmeerd ben.
Geef mij maar Kyrah's lac, is misschien niet zo helder, maar wel veel spannender.






Ik ben vandaag ook maar eens flink aan het werk gegaan. Het riet aan de kant van mijn lac groeit wel heel hard. Sa pousse  zegt voisin George dan.
Dus mocht ik van het baasje daar lekker mijn tanden inzetten.


En toen ik klaar was, ben ik lekker vrij gaan zwemmen.
Niks niet in een blauwe plastic bak, maar heerlijk in mijn lac. Met les grenouilles die aan mijn tenen sabbelen.
Geef mij maar puur natuur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten