woensdag 23 juni 2010

Logeerpartij




Dag fans van Kyrah. Ik ben dus Jenna en mag een weekje bij Kyrah in la douce France logeren. Het is hier super gezellig. Ik moest wel even wennen aan die jongedame, want ik ben al zeven.




Ze wil altijd spelen en daar heb ik niet altijd zin in, want ik heb veel tijd nodig voor mijn styling en make-up.
Ik houd ervan om er netjes bij te lopen en niet zo shappy zoals ze er hier op de boerderij uitzien. Dat noemen ze blijkbaar tenue de combat. Het zal.
Wat dat betreft ben ik een echt stadsmens. Maar ik moet zeggen een weekje op het platteland is wel goed voor mijn reukzin. In de stad heb je allerlei vieze geurtjes, maar hier is het back to basic.
Kyrah neemt mij overal mee naar toe en van een balspelletje is ze ook niet vies. Af en toe laat ik haar winnen, want anders is het zo demotiverend voor zo'n snotaap.

Want een snotaap is het hoor. En nieuwsgierig joh, niet normaal. Of ik elke avond krulspelden zet en of ik al een vrijer heb. Niet te filmen.
Maar goed, ik denk maar zo, ik ben ook jong geweest.
Morgen heeft ze een verassing voor mij, ik ben benieuwd, want ik ben niet zo snel onder de indruk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten